D Arlyn Resources SA0245953-H (019-677 5236)

Wednesday 15 January 2014

Red Pomegranate Lotion and Facial Cleanser

Teruja saya dengan losyen yang dihasilkan dari buah delima ini. 
Awalnya saya hanya nak ambil stok barang-barang lain. Tapi terjumpa secara tak sengaja losyen yang menjadi kegilaan ramai ini. Saya tak terus beli sebaliknya google dulu produk tiruan atau fake. Ternyata ianya original 100%. Apa lagi... memboronglah saya. Apa tidaknya... bila saya google, terasa jatuh hati dengan produk ini. Semua yang pernah mencuba, menceritakan keberkesanannya pada kali pertama penggunaan. Kebetulan ada tester di kedai. Memandangkan produk ini telah terbukti selamat, sayapun tidak teragak-agak mencubanya. Hasilnya... wow!!! Kulit tangan saya bertukar menjadi lebih cerah dan mulus dengan serta-merta. Memang benar cerita encik google kita. Losyen ini agak pekat berbanding losyen yang lain. Lebih menghampiri krim. Agak jimat kerana saiznya yang besar, saya kira lebih dari sebulan penggunaan... Jika ada sesiapa yang nak mencuba, untuk permulaan, saya jual losyen ini dengan harga RM15 sahaja. Sangat murah dan berbaloi... Tak percaya... tanya en google... >>>klik di sini untuk tempahan<<<






No comments: