D Arlyn Resources SA0245953-H (019-677 5236)

Saturday 22 June 2013

Bedak sejuk tanaka (original Myanmar)

Bedak Tanaka (Thanaka Powder)-original Myanmar.

Assalamualaikum, semua...
Seperti yg semua sedia maklum, thanaka powder ni adalah satu produk yg sedang meletup di pasaran tika ini. Itupun setelah Nora Danish mempopularkannya. Hebat Nora Danish. Bedak yg satu masa dulu tak ramai yg kenal, kini sudah mendapat tempat di hati masyarakat kesinambungan dari `aura'nya, pelakon kecil molek yg memang cukup comel.

Saya sendiri akui, jika bukan kerana Nora Danish memperkenalkannya, saya sendiri tak pernah tahu kewujudan bedak sehebat ini. Memang best. Kalau Nora Danish pilih yg beraroma lemon, saya pula lebih suka yg berbau wangi dan yg asli. Bauan floral yg menyegarkan. 

Ramai yg nak tahu.. apa beza bedak Nora Danish dgn bedak original dari Myanmar. Jawapannya...dari segi kualiti, sama sahaja. Dari segi bau, Nora Danish hanya memilih bau lemon utk dipopularkan. Manakala bedak original dari Myanmar ada pelbagai pilihan bau yg menarik. Itu hak Nora Danish. Beliau berhak memilih bedak apa yg beliau minat. Hak kita pula sbg pengguna, kita boleh pilih bedak mana yg kita suka. Sama ada nak beli bedak yg ada tampal sticker company keluarga Nora Danish (Tate by Dea), atau nak pilih bedak yg ada pelbagai pilihan bau. Sah original from Myanmar. Tak keterlaluan jika saya katakan, isinya juga adalah sama. Bezanya hanya harga dan bau yg pelbagai.

Untuk bedak sejuk tanaka ni, harga yg saya tawarkan adalah RM8/jar utk yg 40g. Manakala utk bedak yg seberat 110g, harganya hanya RM15/jar.  Pasti berbaloi memilikinya. Kesan pada kali pertama penggunaan, kulit akan terasa lembut dan licin. Berkesan untuk membunuh jerawat dan sangat sesuai utk mereka yg memiliki kulit jenis berminyak. 











1 comment:

Unknown said...

Harga terkini untuk 40g RM5 sahaja.
Untuk 110g RM12 sahaja.